Tlux

Tlux
ja

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Run rabbit, run




Pozowała Natalka ; ahaspoko.photoblog.pl

Nigdy nie miałam odwagi, a może i najmniejszego zamiaru powiedzieć Ci , jak bardzo Cię podziwiam. Znosisz to wszystko. Każdy mój humor, obrazę, próbę zniechęcenia Cię do mnie. Nigdy Ci to nie przeszkadzało, a może nigdy tego nie mówiłeś. Za każdym razem jesteś mi w stanie przebaczyć, co jest niemalże przerażające. W tej sytuacji sama siebie nie cierpię, za to jakie mam stanowisko w naszej sprawie. Wiem, jak to jest gdy ktoś jest obojętny na czyjeś uczucia. Aczkolwiek po pewnym czasie, da się przywyknąć. Przystosować się.



Lubię swoją umiejętność radzenia sobie w przeróżnych sytuacjach.


Chcę iść jutro do schroniska.
Chcę iść zobaczyć jutro pewnego pana na treningu.
Chcę, żeby w końcu było normalnie, może nie do końca kosztem samej siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz